Jouw ideale klant glashelder
Deze sessie is echt top als je:
Je regelmatig afvraagt waarom het ene LinkedIn-bericht wel aanslaat en het andere niet
En nou eindelijk wel eens echt helder wilt hebben wat er in zijn of haar hoofd omgaat
En wat er nodig is om ze in actie te laten komen
Samen jouw ideale klant superhelder krijgen én concreet beschrijven:
Waar gaat je ideale klant op ‘aan’
Waar gaat je ideale klant op ‘uit’
Wat triggert actie
Hoe vertaal je dit naar je profielteksten en LinkedIn-content
Inzicht in wat jouw ideale klant beweegt
Je weet voortaan wat je moet zeggen of schrijven om hen in actie te krijgen
Je bespaart dus bakken met tijd en voorkomt onnodige frustratie over je (LinkedIn-)marketing
Ik ga geen bergen theorie over je uitstorten, we gaan echt een ochtend samen aan de slag met het op papier krijgen van jouw ideale klant en het verhaal dat daarbij hoort. Zodat jij naar huis gaat met een document waar je echt wat aan hebt.
Het wordt een gezellige, lekker praktische sessie bij mij op kantoor in Nunspeet op vrijdag 29 september van 9.00-12.30 uur.
Er doen maximaal 5 andere ondernemers mee. Dat geeft een ideale mix van persoonlijke aandacht en extra inzichten door de groepsdynamiek.
Achteroverleunen is er niet bij, we gaan meteen samen aan de slag. We gaan bedenken, discussiëren en finetunen en al die inzichten noteren in jouw Ideale-klantprofiel. Dit is voortaan je naslagwerk.
Jouw investering is 99 euro exclusief btw.
Aan het einde van deze sessie heb je kennisgemaakt met superleuke andere ondernemers, maar weet je ook:
Hoe mensen (en jouw ideale klant dus ook) beslissingen nemen
Welke gedachtes en gevoelens jouw ideale klant over het probleem heeft dat jij oplost
Hoe je die kennis inzet om triggerende profielteksten en LinkedIn-berichten te schrijven
Je kunt vervolgens al die inzichten toepassen waardoor je marketing makkelijker, leuker én effectiever wordt.
Dus. Schuif jij ook aan bij mijn Ideale klant-focus-sessie waarin je jouw ideale klant tot in de puntjes leert kennen?
Ben jij er vrijdag 29 september bij en ga je na afloop naar huis met jouw Ideale-klantprofiel op maat?
PS De klantverhalen volgen, want jij bent 29 september deelnemer in de allereerste groep. Dat betekent extra veel persoonlijke aandacht tegen een scherpe introductieprijs 😉.
Ik heb mijn ideale klant al eens met iemand beschreven. Is deze sessie dan nog zinvol?
Waarschijnlijk wel. Want heel vaak wordt dan vooral gefocust op de buitenkant van je ideale klant, dus de dingen waar je zo iemand ‘in het wild’ aan kunt herkennen. En natuurlijk zijn die belangrijk, maar als het gaat om je marketing is wat er in het hoofd van je ideale klant omgaat veel interessanter. Sowieso leer jij met elke nieuwe klant meer over jouw ideale klant. En de kans is groot dat je niet weet hoe je die losse inzichten en gedachtes vertaalt naar je LinkedIn-profiel en berichten. En dat is nu precies wat we in de sessie doen. Al die kennis die jij (onbewust) over je ideale klant hebt, gaan we onder woorden brengen zodat je het bewust in kunt gaan zetten in je gesprekken en je teksten.
Is deze sessie geschikt als ik nog geen ondernemer ben of net ben begonnen?
De sessie zal je zeker helpen, maar dan komt er wel meer giswerk aan te pas. Simpelweg omdat je nog niet met (veel) klanten hebt gewerkt en dus met hen hebt gepraat. Daar tegenover staat dat ik heel goed ben in me inleven in mensen dus je zult er zeker wijzer van worden en het geeft je daarmee juist een goede basis om je marketing mee te starten. En je kunt jouw Ideale klantprofiel natuurlijk altijd aanvullen met nieuwe inzichten.
Ik kan deze datum niet. Geef je deze sessie vaker?
Dat is wel mijn insteek, maar ik heb nog geen nieuwe data gepland. Als je me een mail stuurt op [email protected] houd ik je op de hoogte, ok?
Ik ben Amanda
en ik ben jouw persoonlijke LinkedIn-trainer & -coach.
Ik ga je laten zien hoe je met LinkedIn klanten aantrekt zonder met jezelf te hoeven leuren.
Je hoeft er niet voor door hoepels te springen of andere dingen te doen die niet OK voelen. Ik leer je juist hoe je aan klanten komt op een manier die bij jou past en die goed voelt.