Uitbesteden
Ben je ondernemer en zie je de meerwaarde van LinkedIn, wil je ermee aan de slag voor je bedrijf, maar zie je het niet zitten om je profielteksten zelf te schrijven en/of je profiel zelf te vullen? Ook dan kan ik je helpen!
Je kunt het maken van jouw LinkedIn-ondernemersprofiel aan mij uitbesteden.
We beginnen dan met een interview (ongeveer een uur). Dat kan persoonlijk of via Zoom, afhankelijk van de afstand en jouw voorkeur. In dit interview achterhaal ik wie je bent, wat je doet met je bedrijf en wat je drijfveren en wensen (met LinkedIn) zijn.
Pas daarna begin ik met een analyse van je profiel. Op deze manier kan ik ook eventuele tegenstrijdigheden boven water halen en aankaarten. Op basis van ons gesprek schrijf ik een Kopregel, Samenvatting en maximaal 3 Werkervaringsteksten of Projectteksten. Hier zit 1 correctieronde op de teksten bij inbegrepen.
Jouw investering hiervoor is € 495,- excl. BTW. In geval van een persoonlijk interview op een externe locatie komen hier reiskosten en eventueel parkeerkosten bovenop.
Bel of mail me gerust als je vragen hebt of wilt overleggen welke optie het beste bij jou en je bedrijf past. Mijn telefoonnummer is 06 - 50 21 76 86 en je kunt me mailen via amanda@ahmarketingacademie.nl.
Jos Dekker - Partymanager Jos Dekker
Ik ben met mijn verhuurbedrijf al jaren ondernemer en heb daar bijna geen Social Media voor ingezet, maar bij de lancering van ons nieuwe bedrijf ‘Partymanager Jos Dekker’ vond ik dat we er nu eindelijk meer mee aan de slag moesten. Omdat ik al een groot offline netwerk heb en ik dit ook graag online wilde gaan aanboren viel de keuze op LinkedIn. Ik had alleen geen idee waar te beginnen en echt geen tijd om dit zelf uit te zoeken.
Daarom heb ik bij Amanda aangeklopt voor het opzetten van een persoonlijk LinkedIn-profiel. Ik had haar al verschillende keren gesproken en daardoor een goed gevoel bij een samenwerking. Na een kort maar krachtig interview heeft ze alle teksten voor mijn profiel geschreven en deze ook geplaatst. Daarnaast heeft ze voor een profielfoto en achtergrondfoto op maat gezorgd.
Ik vond het erg prettig dat Amanda heel persoonlijk werkt en heel flexibel is. Ze hield ontzettend veel rekening met mijn drukke schema en paste haar werkwijze aan aan mijn tijdsdruk. Ik ben heel tevreden over onze samenwerking en raad haar van harte aan voor andere ondernemers die hun profiel willen laten opzetten of willen laten professionaliseren.
Isabel Lee Andersen - DDansk
'Omdat ik bezig was met allerlei voorbereidingen voor mijn start van mijn webshop ddansk.nl in combinatie met proeverijen op locatie, had ik weinig tijd om ook met LinkedIn profielteksten bezig te zijn. Ik was één van de eerste deelnemers van Amanda haar eerste webinar van vorig jaar over LinkedIn. Ik dacht toen meteen; als ik zover ben, dan ga ik Amanda inschakelen, want ze roept bij mij ‘vertrouwen’ en ‘eerlijkheid’ op naast uiteraard haar professionaliteit.
Het prettigste vond ik dat Amanda met een opzet kwam en dat wij dit samen hebben besproken waardoor er ruimte ontstond voor eigen input maar ook het overlaten aan een specialiste. Dat noem ik verbinding maken met je klant, een mooie samen- en wisselwerking.
Tot nu toe merk ik dat er meer interactie plaatsvindt. Ik voel me daardoor zelfverzekerd. Er is een profieltekst geschreven die mij en mijn onderneming perfect omschrijft. In de toekomst ga ik zeker een workshop van Amanda volgen, maar nu eerst mijn eigen onderneming op de kaart zetten. Tegen die tijd neem ik wat bijzonders mee voor bij de koffie, dank je wel Amanda!