Oops! Sorry!!


This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

Traject: Van Lead Naar Klant Met LinkedIn

Leer actief te verkopen met LinkedIn zonder jezelf op te dringen

Herken je jezelf hierin?

“Ik ben al redelijk succesvol als ondernemer, maar breek net niet helemaal door. Alsof ik een soort plafond heb bereikt. Hoe kom ik daar doorheen?”

“Tot nu toe heb ik goede verkopen behaald vanuit mijn warme netwerk, maar dat heb ik wel zo`n beetje opgebruikt. Ik wil en moet verder gaan kijken, maar hoe doe ik dat zonder koud te gaan bellen, want daar heb ik echt geen trek in!”

“Ik wil meer controle over mijn omzet. Nieuwe klanten ‘overkomen’ me nu eigenlijk. Fijn hoor, maar daardoor weet ik niet wat ik meer of beter moet doen om er meer van te krijgen. Een constante stroom leads en dus klanten zou zoveel lekkerder zijn.”

LinkedIn is 277 % effectiever voor lead-generatie dan Facebook & Twitter!

LinkedIn is een fantastisch medium. Maar nog onvoldoende mensen halen er echt uit wat erin zit. Ze hebben vaak geen idee waar ze moeten beginnen en dat heeft deze gevolgen:
  • Je doet wel wat op LinkedIn, maar zonder plan, zodat je beeldvorming en de opbouw van je expertstatus niet consistent zijn en mensen zich afvragen hoe professioneel je bent

  • Je niet goed weet waar en hoe je met LinkedIn leads kunt vinden, zodat leads je meer ‘overkomen’ dan dat je ze stelselmatig vindt. Hierdoor is het hollen óf stilstaan in je bedrijf. Beide niet ideaal. Stilstaan is financieel erg oncomfortabel, maar als je te druk bent kun je je klanten niet op de beste manier helpen, waardoor ze ontevreden zijn.

  • Je niet goed weet hoe je met LinkedIn leads kunt contacten zodat, als je iemand benadert, dit opdringerig overkomt en mensen niet met je in zee gaan.

  • Terwijl een goed doordacht plan ervoor zorgt dat:
  • Goed vindbaar bent voor leads.

  • Een perfecte eerste indruk maakt op die potentiële klanten.

  • Potentiële klanten al aangetrokken worden door jouw manier van communiceren.

  • Ze daardoor eerder jouw vraag om persoonlijk kennis te maken positief beantwoorden.

  • Ze voorafgaand aan dat persoonlijke gesprek al een goed gevoel hebben over jou en je diensten.

  • Waardoor de kans dat hen tijdens je gesprek een aanbod mag doen vele malen groter is.

  • Waardoor jouw conversieratio flink de lucht in schiet en je agenda binnen no time vol zit.

  • Het bijzondere aan dit traject is dat LinkedIn de hoofdrol speelt, maar dat er ook veel aandacht is voor de stap daarna, namelijk het verkoopgesprek. Want dat doe je live en persoonlijk en niet via LinkedIn. Maar veel ondernemers vinden dit toch nog lastig. Ook dat heb je na dit traject goed in de vingers.

    Dit traject gaat jou echt verder helpen als jij

    Meer klanten wilt/ nodig hebt.
    Vaker bij potentiële klanten aan tafel wilt zitten.
    Wilt weten wat je kunt doen om meer klanten te krijgen.
    Wilt weten hoe je die klanten zo benadert dat ze bij je terug blijven komen.
    Wel wilt verkopen, maar niet wilt leuren.
    Maar wel klaar bent om echt door te pakken met je bedrijf en een serieus salaris tegenover je harde werk te zetten.
    Ook als je jezelf op dit moment geen (goede) verkoper vindt. Want dat ga je leren, maar dan wel op een manier die bij jou past!

    We gaan aan de slag met

  • Via LinkedIn zoeken van leads die passen in jouw plaatje van je ideale klant.

  • Het leggen van het eerste contact (inclusief gespreksstarters op maat voor jouw bedrijf; dus niet weten wat je moet zeggen of schrijven is geen smoes meer).

  • Een compleet stappenplan uitwerken om die potentiële klant op te warmen naar een persoonlijk kennismakingsgesprek (lees acquisitiegesprek, want minstens 9 van de 10 keer mag je daar een aanbod doen).

  • Het voorbereiden én voeren van een succesvol verkoopgesprek, zodat je met de deal naar huis gaat.

  • Het programma

  • 2 x een halve dag + 1 x een hele dag live 1-op-1 training (verspreid over ongeveer 3 maand)

  • 3 x 1-op-1-coaching tussen de live dagen

  • 2 x persoonlijke feedback op je ontwikkelde stappenplan, tekstsjablonen etc

  • 5 x 1-op-1-coaching na de live dagen (verspreid over ongeveer 3 maand)

  • Tijdens en na het traject houden we contact in coachingsessies van 30-45 minuten. Dit kan persoonlijk bij mij op kantoor, maar ook via Zoom. Tijdens deze coachinggesprekken help ik je met vragen, situaties waar je tegenaan bent gelopen en het halen van de doelen die je gesteld hebt. Je staat er dus na de training niet alleen voor. Zo weet je zeker dat je het geleerde ook in de praktijk brengt en dat je plan niet in een la verdwijnt.

    Deze coaching is niet optioneel. Ik zie namelijk dat veel mensen na trainingen niet met het geleerde aan de slag gaan en daardoor niet de groei doormaken die ze wel graag willen. Anders had je niet in de training geïnvesteerd. Zo overwin je de waan van de dag en ben jij de baas over je planning. Omdat ik wil garanderen dat je met mijn trainingen werkelijk stappen zet voor je bedrijf, is die coaching integraal onderdeel van mijn dienstverlening.

    Wil je geen coaching? Dan zijn we geen match.
  • Dit is wat je concreet uit dit traject gaat halen

  • Je gaat concreet aan de slag en zet meteen de eerste stappen (dan heb je eerste spannende hordes dus alvast samen met mij genomen).

  • We ontwikkelen samen een compleet verkoop-stappenplan waarmee je direct gaat zaaien zodat je snel de eerste resultaten ziet.

  • We werken 1-op-1 voor maximale focus en snel grote stappen zetten. Alles wat we bedenken en wat jij leert kun je meteen toepassen in jouw bedrijf.

  • Je hebt de kennis én vaardigheid om leads te converteren naar fantastische klanten.

  • Investering

    Jouw investering voor dit traject is 2.900 exclusief BTW.

    Meedoen aan dit traject is investeren in je bedrijf. Dit bedrag is daardoor aftrekbaar voor de belasting, maar wat het je oplevert is nog veel belangrijker:
  • Je krijgt makkelijker klanten

  • Je krijgt klanten zonder te hoeven leuren met jezelf of je dienst

  • Je krijgt meer zelfvertrouwen

  • Je gaat een beter salaris verdienen

  • Waarom dit traject kiezen?

    Als zakelijk dienstverlener levert een doorverwijzing veel meer op dan een advertentie in de krant. En als jouw eigen netwerk die doorverwijzing geeft, investeer je alleen je tijd en niet ook nog je geld. Die doorverwijzing hoeft niet actief te zijn: veel mensen zoeken op trefwoorden naar iemand in jouw branche en kiezen dan degene die ze vooraf even kunnen checken bij een bevriende ondernemer. Dan lijken ze ‘koud’ bij jou binnen te komen, maar ze zijn verre van dat.

    Waarbij het dus wel belangrijk is:
  • Dat je actief bent op je tijdlijn en niet alleen op LinkedIn ‘zit’

  • Dat je het goede netwerk opbouwt

  • Dat je profiel bevestigt dat je professioneel bezig bent in je vak

  • Omdat ik zeker wil weten dat deze training voor jou de beste optie is kun je dit traject niet direct kopen. In plaats daarvan plan je met de onderstaande button een gesprek in met mij. In dit gesprek overleggen we even kort waar je nu staat en wat je graag wilt bereiken.

    Geloof jij dat mijn aanpak jou gaat helpen om jouw bedrijf naar een volgend niveau te brengen?

    Geef dan hieronder je gegevens door en ik bel je om een intakegesprek te plannen. In die intake bespreken we wat jij wilt bereiken en hoe ik jou daarbij kan helpen.

    Geef me je mailadres door en ik contact je om een afspraak te maken


    Ik ben Amanda

    en ik ben jouw persoonlijke LinkedIn-trainer & -coach.

    Ik ga je laten zien hoe je met LinkedIn klanten aantrekt zonder met jezelf te hoeven leuren.

    Je hoeft er niet voor door hoepels te springen of andere dingen te doen die niet OK voelen. Ik leer je juist hoe je aan klanten komt op een manier die bij jou past en die goed voelt.