Je bedrijf loopt wel oké, maar niet zo goed als je had gehoopt.
Je hebt wel klanten, maar dat je nou echt gelukkig wordt van de mensen met wie je werkt? Mwah...
Je huidige klanten kosten je veel tijd en energie.
En je bedrijf regelmatig meer als een last dan een lust voelt.
Ondernemen valt nog niet mee. Het werken met je klanten is heerlijk, daar krijg je bakken met energie van. Meestal dan. Tenzij die ene belt. Of je bij het openen van je mailbox de naam van die andere klant ziet verschijnen. Het liefste klap je dan je laptop meteen weer dicht... Als je heel eerlijk bent vind je lang niet al je klanten even leuk en ben je sommigen liever kwijt dan rijk. Maar ja, die omzet wil je liever niet missen.
Maar wat doe je daaraan? Waar zit het probleem precies? En hoe los je het op?
Je werft al klanten via LinkedIn dus weet dat het werkt. Maar hoe maak je een omslag naar klanten die beter bij je passen? Hoe vind je die? Hoe bereik je die? Hoe spreek je ze aan zodat ze in actie komen?
Nu kun je 2 dingen doen: je gooit het bijltje erbij neer en gaat weer solliciteren. Dan hoef je je hier nooit meer druk over te maken. Of je gaat aan de slag met helderder krijgen van je ideale klant en het slimmer inrichten van je marketing. Want dat kun je leren. Waardoor het makkelijker wordt. Waardoor het leuker wordt. Waardoor het niet zoveel energie meer kost. Waardoor je meer resultaat haalt. Waardoor je klanten aantrekt die beter bij je passen en waarmee werken voelt als een feestje!
Gratis online masterclass
Op dinsdag 14 november om 10.00 uur houd ik een online masterclass van ongeveer 1,5 uur waarin ik je meeneem in de stappen die jij moet zetten om met LinkedIn de allerleukste klanten aan te trekken zonder dat je met jezelf hoeft te leuren.
We leggen samen een stevige fundering voor jouw LinkedIn-marketing, gaan doelen stellen én ik geef je allerlei voorbeelden van acties die je op LinkedIn kunt zetten om die doelen te bereiken. Het resultaat: jouw eigen strategie om met LinkedIn meer leuke klanten aan te trekken. Klanten die echt bij je passen.
We gaan het concreet hebben over
Wie je ideale klant is
Een onweerstaanbaar aanbod creëren
Waarin jij je onderscheid als ondernemer
Doelen stellen voor je bedrijf en die vertalen naar je LinkedIn-marketing
Wat moet je op LinkedIn doen om die doelen te halen en te blijven halen
Bereid je voor op een sessie die bol staat van de inzichten. Na afloop heb je een knettergoede basis om je eigen LinkedIn-strategie uit te denken. Een strategie die je helpt om in contact te komen met potentiële klanten die perfect bij je passen. Een strategie vol bewezen methodes om je zichtbaarder maken, je bereik te vergoten en een waardevol en passend netwerk op te kunnen bouwen. Een strategie die je bedrijf naar een volgend niveau brengt. Hoe klinkt dat?
Ja maar...
Als je nu denkt; "Ja maar... Ik weet al wie mijn ideale klant is, ik heb al een aanbod en ik heb al doelen gesteld. Kunnen we het niet alleen over LinkedIn hebben?" Nee, dat kan dus niet. Want dit is de fundering waarop je je marketing bouwt en die je dus nodig hebt.
En ik weet zeker dat, ook al ben je al aan de slag geweest met die eerste 4 punten (misschien zelfs wel met een coach), je in mijn masterclass mooie nieuwe inzichten krijgt waar je jouw fundering dus mee verstevigt.
Dus meld je, ook dan, gewoon aan. (want natuurlijk gaan we het ook over LinkedIn hebben)
En waarom zo`n lange masterclass? Kan het niet in een klein uurtje? Nee, ik ga echt voor 1,5 uur omdat ik je een goede basis wil geven voor je LinkedIn-marketing. En dan niet een superalgemeen verhaal waarmee je alleen superalgemene klanten aantrekt. Want daar wil je nu juist vanaf, toch? En daarvoor hebben we tijd nodig. Natuurlijk kan ik je in 45 minuten allerlei basistips geven, maar dan blijf je ad hoc je LinkedIn-marketing doen en trek je mensen aan die niet perse bij jou en je werkwijze passen en dat is nu net wat je niet meer wilt. Want dat kost je veel tijd, energie en moeite. En daar ben je klaar mee, toch?
Ben je op zoek naar een manier om snel rijk te worden? Dan ben je aan het verkeerde adres. Ik beloof je geen gouden bergen en wat ik je leer kost tijd en moeite (maar waarschijnlijk niet zoveel als je denkt). Maar het levert je een duurzaam resultaat en je trekt klanten aan op een manier die bij jou past. Ik zal je nooit dwingen iets te doen wat voor jou niet ok voelt. Ik ga voor een combinatie van acties die bij jou passen en het halen van resultaat.
Dus wil jij een stap zetten met je bedrijf?
Leukere en meer moeiteloze klanten aantrekken?
Ontdekken wat je daarvoor moet doen?
Schrijf je dan nu hierboven in en ik reserveer een plek voor je.
Omdat ik er graag een interactieve masterclass van maak is het maximale aantal deelnemers 25. Wacht dus vooral niet te lang met aanmelden, want vol = vol.
PS ik doe in de masterclass een aanbieding om aan te sluiten bij twee (bij elkaar horende) superleerzame live sessies op dinsdagochtend 5 december en vrijdagochtend 8 december. Daaraan meedoen is uiteraard niet verplicht, maar houd die ochtenden vast vrij zodat je wel kunt als je wilt ;-).
Dit is wat deelnemers over mijn masterclasses zeggen
"Superpresentatie en wat een energieke manier van praten heb je...fijne stem. Leuk mens en professioneel..thnx Amanda"
"Helder, duidelijk, to the point, eerlijk. Op een prettige manier gepresenteerd!"
"Inhoudelijk superpraktisch, voorbeelden geven direct inzicht."
"Goed te volgen, duidelijke taal, prettig gepresenteerd."
"Fijne structuur en bijpassende beelden en tekst. Ik kon het volgen en voor mij gaat veel te snel."
"Duidelijke heldere presentatie in een taal die iedereen begrijpt"
Ik ben Amanda
en ik ben jouw persoonlijke LinkedIn-trainer & -coach.
Ik ga je laten zien hoe je met LinkedIn klanten aantrekt zonder met jezelf te hoeven leuren.
Je hoeft er niet voor door hoepels te springen of andere dingen te doen die niet OK voelen. Ik leer je juist hoe je aan klanten komt op een manier die bij jou past en die goed voelt.