fbpx

Challenge - Moeiteloos Aantrekkelijke LinkedIn-berichten Schrijven

leer in 5 dagen klantenaantrekkende LinkedIn-berichten schrijven

Je schrijft wel eens wat voor LinkedIn. Maar eigenlijk ben je nooit echt tevreden. Heb je wel het juiste onderwerp? De goede toon? De beste insteek? Zit je netwerk überhaupt wel op dit bericht te wachten?...


Maar je weet dat berichten posten belangrijk is. Want daarmee maak je jezelf zichtbaar. Je laat zien wat je weet en kunt. En wie je daarmee kunt helpen. Dus trek je er potentiële klanten mee aan.

Maar hoe pak je dat het beste aan? En het liefst zonder dat het je bakken tijd kost. Want je werkt liever met je klanten dan aan je marketing... Maar je weet ook wel dat je zonder marketing nooit een goedlopend bedrijf krijgt.... Want "You can`t be a success and a secret".


Stel dat je 5 dagen lang, elke dag ongeveer een uur aan je LinkedIn-berichten werkt? Welke vooruitgang zou dat je opleveren?

Veel! Vooral als je gerichte stappen zet. Terwijl het je dan maar weinig tijd kost. En dat is nou precies wat we eind januari samen gaan doen. Ik leer je  hoe, wat en waar en dat ook nog eens op een leuke en opbouwende manier. Doe je mee?

Meld je dan nu meteen aan: 

Hoe, wat en wanneer?

Van maandag 25 t/m vrijdag 29 januari geef ik je elke dag een superconcrete oefening waarmee jij betere LinkedIn-berichten leert schrijven. Ik leg je uit hoe je simpel maar doeltreffend: 

• hoe je ontdekt waar je over kunt schrijven
• hoe je bericht zo insteekt dat je netwerk het leuk vindt om te lezen
• hoe je je bericht zo schrijft dat je ideale klanten er op gaan reageren


Elke dag om 11.00 uur verschijnt de les van die dag in de bijhorende LinkedIn-groep. Ik stuur je trouwens een mail zodra die erin staat.
Maar je kunt er op je eigen tijd mee aan de slag. Bovendien heb je buddies in die LinkedIn-groep. Tientallen mede-ondernemers waar je mee kunt sparren. Zo help je elkaar en steun je elkaar om het meest uit deze challenge te halen.

Natuurlijk mag je mij in de LinkedIn-groep ook vragen stellen. Daarnaast ga ik vanaf dinsdag elke dag om 10.00 uur live om iemand persoonlijk feedback te geven op zijn huiswerk van de dag ervoor. Daarvoor kun jij je ook aanmelden als je dat graag wilt.
Klinkt dat goed?


Dus wil jij 5 dagen lang, helemaal GRATIS, met een minimale tijdsinvestering, grote stappen zetten? Supergericht leren  wat er allemaal kan en slim is wat betreft LinkedIn-berichten ? Waardoor je voortaan een stuk sneller én makkelijker goede berichten schrijft? Het misschien zelfs wel leuk gaat vinden? ;-)

Meld je dan nu meteen aan voor mijn ‘Moeiteloos Aantrekkelijke LinkedIn-berichten Schrijven-challenge’ die maandag 25 januari 2021 begint. 

Deze challenge is superwaardevol voor jou als je stiekem wel weet dat LinkedIn-berichten je klanten kan opleveren, maar:
• Je niet weet waar je moet beginnen
• Je niet weet waarover je moet schrijven
• Je niet weet hoe je een goed bericht insteekt en opbouwt
• Je een drempel voelt om te beginnen omdat je geen fouten wilt maken
• Schrijven voor LinkedIn vooral erg ingewikkeld voelt


Al deze gedachten zijn namelijk nergens voor nodig. LinkedIn-berichten schrijven is makkelijker dan je denkt. Jij kunt het ook! Zeker van 25 t/m 29 januari, want dan help ik je!

Of je nu net begint op LinkedIn of het al langer gebruikt, de tips zijn op meedere niveau`s toe te passen, dus ook voor jou!

En LinkedIn is superwaardevol. Als jij zakelijk dienstverlener bent, bijvoorbeeld coach, grafisch ontwerper, consultant, trainer, communicatie-adviseur, freelance recruiter, virtual assistent, dagvoorzitter, tekstschrijver of iets wat daar op lijkt? Dan is LinkedIn een superfijne tool om klanten mee aan te trekken. Serieuze klanten, die op zoek zijn naar hulp bij hun probleem en daar ook graag voor betalen.

Aan het eind van de week:

• Ben je een stuk zelfverzekerder over het schrijven van berichten voor LinkedIn;
• Heb je een goed beeld van wat een goed LinkedIn-bericht is en hoe jij dat voor jouw bedrijf schrijft;
• Heb je minimaal 15 concrete ideeën voor LinkedIn-berichten die jouw bedrijf verder gaan helpen én weet je hoe je ideeën omzet naar goede berichten.


Kortom, actie in de taxi: meer zichtbaarheid en gericht klanten aantrekken!

Doe mee en meld je hieronder aan!

Ik stuur je dan meteen een bevestigingsmail met wat eerste uitleg. Tot snel!

Amanda Hendriks