Knallende LinkedIn-Content-challenge:

leer in 5 dagen wervende LinkedIn-content schrijven

Insert Image

Berichten schrijven om op LinkedIn te plaatsen. Voor veel ondernemers iets waar ze vooral buikpijn van krijgen…

“Ik heb niks te vertellen.”
“Ik weet niet hoe ik een bericht schrijf waar mensen op reageren.”
“Ik weet niet wat mijn klanten willen lezen.”


Met als gevolg dat ze er dus maar helemaal niet aan beginnen…

Terwijl goede LinkedIn-content jou zichtbaar en dus top-of-mind maakt én houdt bij jouw ideale klant. En je als expert neerzet binnen je netwerk.

En als je top-of-mind bent en als expert gezien wordt krijg je klanten!

Vind jij dit ook moeilijk? Maar wil je er nu eindelijk stappen in zetten zodat je er klanten mee aan gaat trekken?


Meld je dan aan voor mijn gratis ‘Knallende LinkedIn-Content-challenge’ die  maandag 27 januari 2020 begint. 

Knallende LinkedIn-Content-challenge

Deze challenge is superwaardevol voor jou als je:
•  Stiekem wel weet dat het plaatsen van berichten heel belangrijk is voor het opbouwen van je expertstatus en je dus klanten oplevert, maar
•  Het toch niet of nauwelijks doet omdat:
>>>  Je het ontzettend moeilijk vindt om onderwerpen voor je berichten of blogs te bedenken (“daar hebben al zoveel mensen over geschreven…”).
>>>  Je een drempel voelt om te beginnen omdat je niet weet hoe je een bericht schrijft dat mensen graag lezen.
>>>  Je niet weet hoe je een bericht schrijft waar jouw doelgroep op reageert.


Van maandag 27 januari t/m vrijdag 31 januari gaan we elke dag aan de slag met precies deze onderwerpen. 

Elke ochtend om 11.00 uur post ik een uitleg met opdracht in de besloten Facebookgroep die bij deze challenge hoort. We hebben het allemaal druk dus de opdrachten zijn allemaal zo opgezet dat ze je maximaal een uur per dag kosten.

Als je wilt mag je het resultaat van je opdrachten aan mij mailen. Elke volgende dag bespreek ik om 9.00 uur in een Facebook live een inzending. Met de tips die ik dan geef kun je je eigen opdrachten nog aanscherpen.

Aan het eind van de week schrijf je met gemak berichten die:
•  aansluiten bij wat jouw doelgroep wil weten,
•  die triggeren om door te lezen en
•  waar jouw doelgroep op ‘aan’ gaat en spontaan op reageren.
Kortom: berichten waar je doelgroep naar uit gaan kijken en die je fans (en uiteindelijk klanten!) oplevert.

Doe je mee? Meld je dan nu hieronder aan:

Ik stuur je dan meteen een bevestigingsmail met wat eerste uitleg. Tot snel!

© 2018 Build with Thrive  Architect.