Aanmelden challenge-profiel – Link Je Klant

LET OP! verplaatst naar
30 augustus t/m 3 september!

Pimp-Je-Profiel-In-5-Dagen-Challenge!

Je weet eigenlijk best dat je met je persoonlijke LinkedIn-profiel aan de slag moet. Omdat die:

  • Niet duidelijk maakt dat jij ONDERNEMER bent
  • Niet duidelijk maakt WAT jij VOOR WIE oplost
  • En je daardoor eerder klanten KOST dan OPLEVERT…

TIJD OM DAT OP TE LOSSEN!

En van maandag 30 augustus t/m vrijdag 3 september gaan we precies dat doen!

In 5 dagen (nee, wees gerust, je bent er echt niet de hele dag mee bezig) werken we aan een professioneel en voor jouw ideale klant aantrekkelijk LinkedIn-profiel. Een profiel dat jou:

  • Beter vindbaar maakt
  • Beter zichtbaar maakt
  • Jouw ideale klant triggert tot de actie die jij wilt

En je dus klanten gaat opleveren

Klinkt dat goed? Lees dan snel verder!

Je bent ondernemer. Misschien net, misschien al een paar jaar. Maar je krijgt je bedrijf niet van de grond zoals je van tevoren bedacht had. Het valt je vooral keihard tegen om elke keer maar weer genoeg klanten aan te trekken. Je wordt heel blij van wat je doet, je moet alleen meer klanten krijgen. Maar hoe?

Stel dat …

LinkedIn jou – gratis – steeds nieuwe klanten zou opleveren?
Dat kan.
Maar dat mislukt als jouw profiel beneden de maat is. Dat weet je maar al te goed.
Want hoe inspirerend, uitnodigend en waardevol jouw berichten op LinkedIn ook zijn; iemand die jou niet kent, klikt eerst even door naar je profiel.

Is dat niet in orde?
Dan nemen ze nóóit serieus als ondernemer!

Dus hoog tijd om dat aan te pakken en dat kan nu tegen een superlage investering, namelijk maar 47 euro + btw.

Maar wat gaan we dan precies doen?

Van maandag 30 augustus t/m vrijdag 3 september krijg je van mij elke dag een mini-training + een gerichte opdracht om een deel van je profiel te optimaliseren. Natuurlijk niet alles, dat redden we niet in 5 dagen (tenzij je de hele dag aan de slag wilt), maar de belangrijkste onderdelen. De delen die het meest bijdragen aan je vindbaarheid én die eerste indruk. Elke les duurt ongeveer een kwartier en ik schat dat het huiswerk je nog ongeveer een uur per dag kost.

Deelnemers aan eerdere challenges waren enthousiast!

Astrid

Ik heb veel aan de challenge gehad om mijn eigen beeld aan te scherpen.

Fantastische tips Amanda. Ik had ook het geluk dat je met een andere visagist/haarstylist begon. Ik heb veel aan je tips en ga er mee aan de slag. Dank je wel!

Inze

Manuela

Interessant, want ik kan zeker de vertaalslag maken naar mijn eigen werk met wat je zojuist vertelde over de ideale klant.

Amanda superbedankt voor je supertips!

Marchines

Daar komt nog als bonus bij…

Een besloten LinkedIn-groep waarin je kunt sparren met mede-ondernemers die in precies hetzelfde schuitje zitten als jij. Waar je om feedback kunt vragen en waar ik natuurlijk ook supervaak aanwezig zal zijn om je te helpen. Ik vind het namelijk heel fijn om met je mee te denken en feedback te geven op je ideeën. Dus hoe actiever jij bent in de groep, hoe meer persoonlijke hulp je van mij krijgt :-).

Plus nog 2 x een livesessie van ongeveer een uur via Zoom waarin je me al je vragen kunt stellen en ik van een aantal mensen de opdracht zal bespreken. Word je daarvoor uitgekozen? Dan heb je dus bijna voor niks 1-op-1 coaching van mij persoonlijk! De opnames van deze twee sessies komen ook in de besloten LinkedIn-groep te staan, zodat ze je terug kunt kijken, ook als je er niet live bij kon zijn.

Deelnemers uit eerdere challenges geven aan dat die live sessies waarin ik de opdrachten bespreek echt superwaardevol zijn. Daarin help ik je namelijk de vertaalslag te maken van de theorie en de opdracht naar jouw bedrijf en jouw situatie. Vorige deelnemers gaven aan dat daar echt de kwartjes vielen. Ook al werd hun casus niet besproken, ze hadden enorm veel aan al die concrete voorbeelden.

Niet gratis

Deze challenge is dus niet gratis. Omdat ik er echt superveel waarde in ga stoppen, maar ook om jou te motiveren er die week echt voor te gaan. Gratis challenges kunnen fantastisch zijn hoor, maar ik weet uit eigen ervaring dat je toch vaak na dag 2 al afhaakt.
Omdat ze inhoudelijk tegenvallen (logisch, de ondernemer leert je niet alles, want wil jou daarna nog een aanbod doen).
Omdat er andere dingen langskomen (en je dat stiekem leuker/ makkelijker vindt).
Omdat het ineens prachtig weer is en je naar het strand wilt (daar kun je deze challenge trouwens ook prima doen; ik heb ooit een complete online training geschreven aan de rand van het zwembad).
Omdat je kinderen je afleiden of omdat je partner/ huisdier/ buurman/buurvrouw ook aandacht wil.

En dat is zonde, want dan haal je er dus nooit uit wat er in zit.

Terwijl wanneer je voor iets betaalt (ook al is het maar een klein bedrag), je instant veel meer gemotiveerd bent. Want wij zuinige Hollanders willen dan graag waar voor ons geld ;-). Of, zoals ze in het Engels zo mooi zeggen: "If you pay, you pay attention". Die kleine investering helpt jou dus om meer uit deze challenge te halen!

Plus, daardoor kan ik de hele dag in de besloten LinkedIn-groep aanwezig zijn en jullie continu persoonlijk van feedback voorzien. En dat is wat deze challenge pas echt waardevol maakt. Het zijn geen video`s en lappen tekst die ik over de schutting gooi en waar jij het vervolgens zelf mee mag uitzoeken. Nee, ik help je er van A tot Z doorheen! Ik help je om de theorie toe te passen, te vertalen naar jouw situatie, naar jouw bedrijf.

Dus vandaar die 47 euro. En ik garandeer je dat dit echt een habbekrats is voor wat je er allemaal voor krijgt.

Ook deze ondernemers waren blij

Silvia

Dank je wel Amanda voor deze boeiende challenge!

Hanneke

Dankjewel voor je geweldige enthousiasme, Amanda Hendriks, voor je deskundigheid, je drive, en je aanstekelijke vrolijkheid.

Bedankt Amanda voor de vele inzichten die je mij deze week hebt gegeven.

Jacquelien

Dank je wel voor deze mooie challenge, Amanda. Het is altijd goed weer eens vanuit een andere ooghoek te kijken en vastgeroeste patronen te doorbreken.

Manuela

Doe je mee?

Dus wil jij net na de zomervakantie even 5 dagen gas geven en er daarna de rest van het jaar volop van profiteren?
Denk jij, die 47 euro, die heb ik graag over voor een week gefocust onder begeleiding werken aan mijn profiel zodat die daarna staat?
Kortom, wil jij dit mini-avontuur met mij aangaan?

Aan het eind van deze challenge:

  • Weet jij hoe je klanten aanspreekt op een manier die bij jou past en die ethisch en integer is,
    zodat het niet langer voelt als leuren met jezelf of je bedrijf.
  • Vind jij het makkelijker én leuker om zichtbaar te zijn op LinkedIn,
    omdat je ziet dat het jouw zichtbaarheid effect scoort in harde cijfers.
  • Heb je niet langer het gevoel dat je je opdringt of 13 in een dozijn bent,
    omdat je merkt dat jouw ideale klant juist degene is die reageert op jouw boodschap.

Dus:
krijg je meer plezier en meer berichten, krijg je meer reacties en meer bereik,
wat weer leidt tot meer interactie, offertes en leads…

Voor wie is deze challenge?

Deze challenge is voor dienstverlenende ZZP-ers die graag meer klanten uit LinkedIn willen halen. Dus ben je coach, trainer, virtual assistent, tekstschrijver, grafisch ontwerper etc, dan is dit écht wat voor jou.

Idealiter ben je al minimaal een jaar als ondernemer bezig en heb je al redelijk zicht op wie jouw ideale klant is. Waarschijnlijk heb je zelfs al eens een klant uit LinkedIn gehaald en smaakt dat naar meer. Maar dat was een soort van toevalstreffer, dus hoe regel je dat dit er meer worden? En zonder met jezelf te hoeven leuren natuurlijk.

Als zakelijk dienstverlener levert een doorverwijzing veel meer op dan een advertentie in de krant. En als jouw eigen netwerk die doorverwijzing geeft, investeer je alleen je tijd en niet ook nog je geld. Die doorverwijzing hoeft niet actief te zijn: veel mensen zoeken op trefwoorden naar iemand in jouw branche en kiezen dan degene die ze vooraf even kunnen checken bij een bevriende ondernemer. Dan lijken ze ‘koud’ bij jou binnen te komen, maar ze zijn verre van dat.

Je snapt dus dat beter vindbaar en zichtbaar zijn de basis is. En dus dat je met je profiel moet beginnen. Maar wat zet je daar in hemelsnaam in? Dat leer je dus in deze challenge! Doe mee!

Veelgestelde vragen

Wanneer is de challenge precies?

De challenge is van maandag 26 juli tot en met vrijdag 30 juli. Elke dag om 9.00 uur komt de nieuwe les live en kun je aan de slag. Op woensdag 28 juli om 10.00 uur en vrijdag 30 juli om 15.30 uur is er een live bijeenkomst via Zoom van ongeveer een uur waarin je vragen kunt stellen en ik de opdracht van een aantal deelnemers bespreek. Zet die dus ook vast in je agenda.

Hoe krijg ik de lessen aangeleverd?

Elke dag komt een nieuwe les beschikbaar in de online leeromgeving. In de bevestigingsmail vind je een link waarmee je daar een account voor aan kunt maken.

Hoeveel tijd kost het me?

De dagelijkse les duurt ongeveer 15 minuten. Ik schat dat de opdracht die daaruit komt je nog ongeveer een uur kost. Daar komen dan nog twee Zoom-bijeenkomsten van ongeveer een uur bij.

Als ik die week (een keer) niet kan, kan ik de lessen of zelfs de de hele challenge dan later inhalen?

Je kunt de lessen en de Zoom-bijeenkomsten tot een maand na afloop van de challenge terugkijken. Houd er wel rekening mee dat er dan minder mensen (nog) actief zijn in de LinkedIn-groep en je dus minder feedback en steun krijgt dan tijdens de challengeweek zelf. Ook ikzelf ben alleen tijdens de challengeweek in de groep aanwezig voor hulp.

Als ik een Zoom-sessie mis, kan ik die dan terugkijken?

Ja hoor. De opnames van de Zoom-sessie post ik zo snel mogelijk na afloop van de sessie in de besloten LinkedIn-groep. Kon je er niet live bij zijn? Dan kun je hem al snel na afloop terugkijken.

Ik ben pas net begonnen als ondernemer, heeft het dan zin om mee te doen?

Ik denk dat het zeker zinvol is om mee te doen, maar het schrijven van je teksten zal voor jou iets lastiger zijn omdat je nog geen ervaring met klanten hebt. Dat betekent niet dat je niet grote stappen kunt zetten in het helder krijgen van je ideale klant. Plus, wat je in de challengeweek leert, kun je later zo weer inzetten om je teksten bij te schaven als je die inzichten aan echte klanten hebt kunnen toetsen.

Liever eerst even overleggen? Contact me gerust via de gegevens hieronder. Dan bekijken we samen of dit voor jou een goede challenge is.